Dirtbiker!?! - story continues part 3
By : "mailto:hout@bmx-jicin.com"
Máme tady třetí letošní Dirtbiker. Původně jsem si říkal, že už nemá cenu dál Dirtbiker rozpitvávat a řešit. Svoje sme řekli, lidi se v komentářích taky dostatečně vyjádřili a teď je na redakci, jestli se k tomu aspoň trochu nějak postaví a třeba se dočkáme nějakýho povedenýho čísla. Bohužel jsme se nedočkali, redakce mě opět (ne)překvapuje a já o tom opět píšu.
Nebudu už znovu rozebírat jednotlivé články, novinky, kusovky. Stačí jen říct, zase zase zase.www.finetimepieces.net Pořád ty stejný chyby, stejný sračky, stejný všechno. Z vody vařený novinky, který mi připadají spíš jako reklamní kampaň pro pár vyvolených s redakcí spřízněných lidí. Novinky typu "Členové Author Gangu Jeny Valenta a Damjan Siriški úspěšně odmaturovali…", co dodat. A to bych moh samozřejmě pokračovat. Zaujaly mě dopisy a fotka, kterou poslal Tomáš Průcha, která má sloužit jako lákadlo, aby lidi posílali fotky. Začínám uvažovat, že pošlu fotku babči, jak sjíždí obrubník, když jede nakoupit, třeba by jí taky otiskli… Docela zajímavý mi přijdou některý články, konkrétně rozhovor s Janou Horákovou, konečně rozhovor s někým neprovařeným a přitom s někým, kdo si to bezesporu zaslouží. Slušnej mi přijde i článek o latinskoamerickejch extrémních. Sice je tam až moc cejtit, že je ten článek převzatej z jinýho média, přesto příjemný zpestření. Trochu sem nestih plakát, strom ride když zavřu obě oči, možná, třeba se to někomu líbí, ale ten fastplant? Zas přemejšlim o tý babče, to by byl přece taky pěknej plagoš... Obecně fotky nejsou už tradičně silnou stránkou. Samozřejmě se najdou výjimky. Trochu mi taky nedochází škola triků. Proč učí fufanu někdo na horským a proč jako že freestyle mtb trik? I když je vlastně jasný proč. A pak na barspin David Pánka, kterej si při něm kdysi zlikvidoval nohu a není si u něj stoprocentně jistej. No, co se dá dělat.
Jak už sem uvedl, celkově vše při starým, parádních prvních šest stránek (Josefínka je výborná), no a pak sem tam světlý místo. Redakce opět boduje na plný čáře, když je v celým plátku o největší český freestylový akci roku jedna novinka, žádný fotky, žádnej článek. Opravdu nechápu, nechápu a vede mě to zase k závěrům, který si radši nechám pro sebe. Navíc si tam samozřejmě v pohodě napíšou, že Honza Valenta byl pátej ve streetu, přitom už v pondělí nebo úterý se vědělo, že výsledky jsou špatně seřazený (ačkoliv se o tom né každýmu chtělo psát). Pak by mě taky zajímalo, proč chybí článek o takový události, jako je otevření Monkey campu. Zarážející však je, že mezi fotkama v Rodný sou i některý právě z týhle akce. Zvláštní.
No a to je o posledním Dirtbikeru asi všechno. Uvidíme, co přinese další číslo. Možná si přečtem ňáký zajímavý věci a třeba se v kusovkách dovíme i délku rámu, možná. Snad aspoň někdo z vás ještě doufá.
Tento článek byl zobrazen již x
|
 |
Komentáře
tomcat - 02.11.2005 23:18:46
to ritual: podle me vidis kamo spatne :) ... jenom tomu prispekvku chybi ze hout tu nikdy nic nedokazal ...:) zdravim...
hout - 02.11.2005 16:14:49
ejchuchuuu, dobre to vidis
ritual - 01.11.2005 21:40:44
to hout: chlape myslim ze si beknej b*b, chtel bych videt tebe co by si psal o bike v CR, pripada mi ze to mas v hlave trosku mimo, nic proti ale nech si to pro sebe. Co sem na netu nasel od tebe prispevky byl to samej pripitomelej nazor. to je tak jak to vidim ja kamo.
hout - 01.08.2004 14:26:42
to BMX-er: Celkem nevim, co ti na to odpovedet. Je to jedinej casak, a proto si muze delat co dela. Na oko je to v poho, ale v sirsich souvislostech to az tak v poho nejni. samozrejme muj nazor.
jisteze nikdo neni neomylnej, jiste i ja, to je jasny, ale DB uz neni jenom vo tom, ze se sem tam urodi naka ta chyba. zkus si jeste jednou precist vsechny clanky o DB a trochu se nad tim zamyslet.
BMX-er - 30.07.2004 22:05:40
to Hout:proc furt opravuješ dirbiker?Ja vim ze tam sou naky mouchy ale je to jediny casak co mame a myslim ze neni az tak spatny jak se zda.Sice kdybys delal xcasak ty tak by to bylo lepsi protoze uroven tehle stranek je fakt vysoka a jsem na nich skoro kazdy den a cekam na dalsi super novinkz.Zkus delat nakej ten casak a myslim si ze taky bys mel sem tam nakou chybu.protoze kazdy je omylny.ale ja m yslim ze dirtbiker je docela vpoho ikdyz stoho půakatu sem chytal zachvaty smichu.Doufam ze na to odpovis
Petan - 17.07.2004 08:46:00
to Hout: Teds na to presne narazil " jakej mongoose, jaky Haro" ono je to o tom ze ty vidis jen uzkej okruh veci svyma " lokalnima" ocima, OK to je v pohode, ale to, ze je to vsude stejny je proste fakt. A ver tomu, ze vim o cem mluvim, protoze se z vetsinou fotografu zahranicnich casaku znam a kazdej z nich ma svyho " hlavniho zamestnavatele" a casaky svy hlavni " sponzory" Nerikam ze je to v poradku, ale proste je to tak. Tech lidi, ktery do toho videj, neni v porovnani s tema, co o tom nemaj ani paru zdaleka tolik, takze si to vesele vsechno prosperuje ... S Tim Valentou jsem myslel spis trosku obsirne, jako ze nadavate na to, ze DB = Author a particka kolem Spacemana a spol. a ze se tam nedostanou Fajfrove a dalsi. Osobne jsem hodne zvedavej jestli se zacne psat vic o Tomasi Slavikovi, protoze to je podle me manik, kterej ma na to jezdit jednou jako Frky, no uvidime, jinak zajimavej clanek z Klatov. Mozna bych tam trikrat po sobe neopakoval ze nevis jak dojel Tammak -)
hout - 16.07.2004 13:47:44
to Petan: Teda obcas mi trochu ujizdi, o cem ze mi to vlastne pises. Jakej mongoose a haro ve statech? Asi ze se to jako v DB dela vsude, tak mam bejt v klidu? Hmmm.
A co ten Valenta, vubec nechapu smysl toho, proc ho zminujes. Ze mu lidi zavidej sponzoring, veci, prachy? Ja nevim, spis ne. Taky se mi ani az tolik nezda, ze by ho lidi nak fakovali. Trochu se to sralo loni potom clanku v DB z toho Portugalu a taky ma k jezdeni trochu odlisnej pristup nez treba punkova Praha, ale jinak myslim v poho.
Ze si DB neco vezme z techhle clanku neverim. Kdyby jo, tak to uz udelali. Spis je to bude srat a cas od casu vyplodej neco jako dopis myslim v pred minulym cisle, jak v Jicine sikanujem maly kluky.
Nemusej psat clanky o cloveku, ale meli by psat clanky vo dulezitych akcich, bez reci.
Komercne nezavislej platek samozrejme udelat prakticky nejde. Klidne muze bejt nacpanej reklamama, ale musi se v nem psat objektivne a nezavisle. Dalsi casak by opravdu zajimavy udelat bylo, ale zatim je to jenom hodne teoreticka rovina.
Petan - 15.07.2004 17:19:44
to Hout: Hele beru to jako nazory lidi, ktery se zajimaj o BMX a nic ostatniho je netrapi, souhlas s tim, ze kdo zna zakulisi tak vidi obsah a souvislosti jinak, ale garantuju ti, ze to je STANDART NAPROSTO VSUDE. Velo, Peloton, Ride BMX, nebo treba MTB Action. Akorat nekde je to okatejsi vic a nekde min. Ze je v americe nejproflaknutejsi HARO a Mongoose ? podivej se na procenta fotek ze zavodu NORBY v USA casacich od tehle znacek. V cechal proste vladne Author (DB a Velo), MERIDA (Petoton) a tak trochu zacina ruzky vystrkovat i Kellys. Dokonce se spekulovalo jednu dobu, ze ma Author ve Velu vlastnicky podil !!!! Jedna vec jsou finance, druha vec je ochota a treti vec, je schopnost lidi komunikovat. Verim tomu, ze kdyby dokazali ostatni neustale chrlit mnozstvi zprav o novinkach, soutezich a zavodech tak, jako to dela Author, tak by to bylo rozhodne videt vic i v casopisech. Myslis si ze je Valenta odchovanej Authorem ? Chyba lavky, jeste loni na jare jezdil za GT czech. A proc o tom skoro nikdo nevedel dokud ho " neobjevil" prave DB ? Protoze to bylo ceskymu dovozci jedno!!! Najednou je z Valenty DB hvezda, zmenil mozna i diky DB dres a jezdi za author a proto ho vsichni budou fakovat, protoze on to ma proste placeny a vsichni mu zavidej, ze dokazal, to o cem ostatni jen snej ? Ver tomu, ze at si tady budete psat co chcete, a jasne ze si to muzete dovolit, budou to kluci z DB cist, neco je bude srat, necemu se budou smat a neco si treba vezmou k srdci, ale necekej ze by nekdo psal clanky o cloveku kterej mu prefik zenu a podpalil barak, protoze na to jsme moc mala zeme a hlavne jsme cesi a ne amici :-) Dalsi casak by bylo mozna zajimavy udelat pro srovnani, ale komercne nezavislej platek se tady nema sanci uzivit aniz by v tom nekdo nepral spinavy prachy, nebo ho neovladala nejaka movitejsi firma ala Author, takze jestli o necem podobnem nekteri z vas uvazuji, tak jsem na to opravdu zvedavej ...
hout - 15.07.2004 13:33:57
to Petan: Docela zajimavej text a uricte mas v necem pravdu. DB neni obecne spatnej casak, spouste lidi (predevsim laikum) musi pripadat i docela v pohode, pekny fotky, zajimavy clanky z deni v nejen cesky kolovy scene. Avsak co je za tim, co v casaku neni a chybi a naopak co v nem je... Proste kdo zna scenu, musi mu bejt jasny, ze to neni v poradku a at se bavim v podstate s kymkoliv, kdo jezdi na kole, tak vsichni nadavaj, ze to neni dobry. Problem, je opravdu asi v tom, ze neni s cim srovnavat, tim padem neni ani moznost vyberu. Da se srovnavat s cizima platkama, coz se ani srovnavat neda, ale nevime, co je tam za tim, treba to taky neni ok. Ze casak nemuze existovat bez reklamy je jasny, avsak to, co DB predvadi, uz je trochu moc. Narazil si na to sam, vsude Spaceman, Valenta... jeho 5. misto na Stvane, pritom se 3 dny potom uz vedelo, ze vysledky sou spatne..., mohl bych pokracovat.
Predpokladam, ze narazis na problem mezi 4elements a DB, jak pises, ze se fuckujou dohody. Neznam tohohle sporu pozadi, tak se k tomu nehodlam vyjadrovat, kazdopadne kazda ze stran na to ma jinej nazor a nak spis verim 4e, takze si o tom myslim svoje. Kazdopadne i kdyby mi prefikli zenu a podpalili barak, tak bych psal o nejdulezitejsich ceskych akcich roku ve freestyle scene, obzvlast kdybych vydaval jedinej casak, kterej se primo timhle zabyva.
Jinak je mi samozrejme jasny, ze 4e nejsou zadna charita a ze X-cup ma financni podtext, sice si nemyslim, ze by to byl az takovej bussines, jak nekteri rikaj, ale neco z toho asi maj. A to je jedine dobre, protoze kdyby z toho meli hovno, tak by to asi nedelali a nedelal to nikdo, coz by nebylo dobry. Jestli by to mohli delat lip? Nevim. Asi jo, vzdycky to jde lip.
S tema Klatovama sem taky zvedavej, ale myslim, ze to Renda Zivnej nak podchytne, Renda vi jak na to. No a ze o tom na netu skoro nic neni? Jedinej bikrosovej web je bmx.cz, kterej za posledni tak 2 roky velmi chatra, jinak se vo to v podstate nikdo moc nezajima. Mimochodem pisu clanek. (Jinak Klatovy cool zalezitost, ale taky mela zdatny mouchy).
Kritizovat si budem co chcem a jak chcem, kdyz nas to bude srat. Mame to na haku a muzem si to dovolit. A sme charita, takze vic clanku a lepsich clanku neni az tak jednoducha zalezitost, protoze to delame jenom z vlastniho entuziasmu, kterej neni vzdycky tak na vysi.
Petan - 14.07.2004 13:37:15
Jo a opravte si nejakou chybku v pregenerovavani prizpevku, protoze se nezobrazi vlozeny komentar zrejme v nekterych pripadech driv, dokud se nevlozi duplicitni -)
Petan - 14.07.2004 13:29:03
Jo a opravte si nejakou chybku v pregenerovavani prizpevku, protoze se nezobrazi vlozeny komentar zrejme v nekterych pripadech driv, dokud se nevlozi duplicitni -)
Petan - 14.07.2004 13:24:15
Tak zas pro zmenu trochu jinej pohled na věc. Nezda se mi, ze je DB obecne spatnej casak a protoze, to nejde srovnavat, tak nejde ani rict ze je nej horsi, nebo nejlepsi. Pravda je, ze se v nem i na muj vkus objevuje dost Spacemanu, Valentu apod. ale to le proste fakt. Predstavte si ze spolupracujete nejakou dobu s nekym a ten nekdo najednou zacne fuckovat dohody a zacne vam dluzit prachy a pomlouvat kde se da. Co udelate ? budete o nem dal psat, dal mu zadarmo delat reklamu psanim reportu z jeho akci ? Asi tezko ... Narazite tady na to, ze je DB komercni platek, jasne uz totiz nezijeme v socialismu a z reklamy je ziv clovek a kdyz neni reklama, neni ani casopis, nebo televize. Myslite si ze 4elements delaj X.cup kvuli riderum, nebo pro to aby jezdilo vic lidi ? Omyl, delaj to proto, ze Mountain Dew aspol. cashuje a to je v potradku !!! Otazka je, jestli by se to nedalo za ty prachy delat jeste lip a vic jich nasypat do toho sportu, ale budis, lepsi neco, nez nic. Ja jsem treba zvedavej jak probehne dokumentace z ME BMX v Klatovech. Podle me dost cool zalezitost o ktery se skoro nedozvite ani na netu... Zkuste spis nez kritizovat, vydavat vic a lepsich clanku a ne furt neco negovat. Ja to delam, a musim rict, ze uz me nekdy, bez urazky, ty kecy nekterejch z vas dost serou ! Jinak zdravim Znamena, Zvolouse, Hrusku i Hofika.
Berte to jako nazor cloveka, kterej vydava internetovej mag MTBS.cz a s redakci DB spolupracuje (predevsim MTB foto) prakticky od dob, kdy diky Red Bullu a Authoru vyslo pred ctyrma rokama prvni cislo tohodle platku.
Petan - 14.07.2004 13:17:18
Tak zas pro zmenu trochu jinej pohled na věc. Nezda se mi, ze je DB obecne spatnej casak a protoze, to nejde srovnavat, tak nejde ani rict ze je nej horsi, nebo nejlepsi. Pravda je, ze se v nem i na muj vkus objevuje dost Spacemanu, Valentu apod. ale to le proste fakt. Predstavte si ze spolupracujete nejakou dobu s nekym a ten nekdo najednou zacne fuckovat dohody a zacne vam dluzit prachy a pomlouvat kde se da. Co udelate ? budete o nem dal psat, dal mu zadarmo delat reklamu psanim reportu z jeho akci ? Asi tezko ... Narazite tady na to, ze je DB komercni platek, jasne uz totiz nezijeme v socialismu a z reklamy je ziv clovek a kdyz neni reklama, neni ani casopis, nebo televize. Myslite si ze 4elements delaj X.cup kvuli riderum, nebo pro to aby jezdilo vic lidi ? Omyl, delaj to proto, ze Mountain Dew aspol. cashuje a to je v potradku !!! Otazka je, jestli by se to nedalo za ty prachy delat jeste lip a vic jich nasypat do toho sportu, ale budis, lepsi neco, nez nic. Ja jsem treba zvedavej jak probehne dokumentace z ME BMX v Klatovech. Podle me dost cool zalezitost o ktery se skoro nedozvite ani na netu... Zkuste spis nez kritizovat, vydavat vic a lepsich clanku a ne furt neco negovat. Ja to delam, a musim rict, ze uz me nekdy, bez urazky, ty kecy nekterejch z vas dost serou ! Jinak zdravim Znamena, Zvolouse, Hrusku i Hofika.
Berte to jako nazor cloveka, kterej vydava internetovej mag MTBS.cz a s redakci DB spolupracuje (predevsim MTB foto) prakticky od dob, kdy diky Red Bullu a Authoru vyslo pred ctyrma rokama prvni cislo tohodle platku.
hout - 12.07.2004 11:44:16
to crasher: Dobra otazka, vubec si nejsem jistej, co ti na to mam odpovedet. Asi takhle. Tezko rict, jestli byl DB lepsi nebo ne, ale rekneme ze odpovidal dobe, odpovidal urovni sceny. Bylo to najednou neco novyho. Predtim sis moh koupit tak mozna Peloton a doufat, ze se tam objevi jedna fotka, nebo Bikros Rendy Zivnyho, kterej je vsak opravdu pouze bikros, navic technickou uroven nelze s DB srovnavat. Takze tu byl novej casak, ke kterymu kazdej vzhlizel s nadeji a ani nikoho nenapadlo resit, jestli je to sracka nebo ne. Navic jak sem rikal, DB v ty dobe odpovidal scene, dobe. Discipliny, o kterejch psal, teprv vznikaly a rozvijely se, podobne i DB. Avsak zatimco mtb se rozjely ve velkym, freestyle bmx je v mega rozmachu, tak DB zustava nekde dole. Nedokazu rict, jestli byl DB lepsi nebo horsi, bylo to proste jinak. Kazdopadne se tam neobjevovaly takovy serky, jakoze Author na kazdy strance a tohle porada 4elements, o tom nepisem.
Ale jinak zajimava otazka, asi si naky ty oldskool cisla zase prolistuju.
crasher - 11.07.2004 21:01:50
Zdar Houte. Chtěl bych se te zeptat jestli bejval DB lepší? Ja doma zadny starší výtisky nemam a neznam nikoho kdo má, doufam zě odpovýš.
? - 10.07.2004 01:48:54
fuck off mouka dvounulka
Mouka - 09.07.2004 22:20:12
Malá reakce na příspěvek od žardela: ten text bych srovnal s fašouským vyzdvyhováním čistý rasy. Sám jezdim na dvacítce, ale mtb mi nevadí. Kdyby někdo prudil do žiletkářů, že je to banda gaylordů, chápu to, ale tohle je moc. Mám nenávidět všechny co nejezděj street? Hlína je hnus a všichny co dirtujou nakopem do prdele na potkání. Píčovina, není-liž pravda?
To co se vám nelíbí jako mtb trik je v úvodu poměrně jasně označeno jako " další z tríčků převzatých od bmx riders" , tak v čem je problém?
Hout (a skupina kolem něj jež mu lezou do prdele) si hraje na svojem písečku a kdyby začali vydávat papírovej časák, koupim si ho. Mám jen takovej dojem, že kdyby psali podobně povíšeným stylem o všem co není dle trailsového modelu bmx-jicin.com, pro svůj dobrej pocit utřu si s tim prdel. Mladí jezdci a laická veřejnost z vaší " snahy" uvidí třeba jen to, že ste kokoti a přehnaně prudíte. Nebude za váma stát velkej bráška(mysleli ste tim Board, že?), ale máte plnou hubu keců takže to bude naprosto bezchybný.
Už jsem napsal, že DB není dokonalý a redakce by měla trochu popřemejšlet, ale tohle by se mělo řešit v hospodě u piva a ne takhle formou blbýho pomlouvání a házení špíny všude dokola.
hýbňoš - 08.07.2004 15:17:39
Máte pravdu Dirtbiker je na hovno tak ho nečtěte kupte si Čtyřlístek a řešte jestli má fifinka chlupatou nebo voholenou kundu protože to je to jediný na co je tadle debata -na píču
hout - 30.06.2004 11:28:53
to žardel: hehe, dobrej text
žardel - 29.06.2004 22:42:18
No mountain bikers. Sorry if you& #8217 re a & #8220 freestyle mountain biker,& #8221 you& #8217 re still not allowed in. I don& #8217 t come to the downhill course, trying to bounce down some rocks in jeans and T-shirt on my 20& #8221 with no shocks and 110 psi in the tires. Don& #8217 t come to my park in a jersey and fully geared with your tranny-sucking monster of a bike with BMX handlebars and sprocket and tell me you& #8217 re doing anything original. There isn& #8217 t a single thing a mountain bike can do that a BMX bike can& #8217 t& #8230 spare launching down some stupid gap, because we outlawed that shit five years ago. If you want to ride street or park, get a bike that was meant for it.
hout - 29.06.2004 11:30:33
to Zvolous: V podstate mas pravdu a beru to, reporty z mtb zavodu sou celkem v pohode a nekdo je urcite oceni, rekl bych, ze to je jedno z tech svetlych mist, bikros (zduraznuju bikros a ne bmx, bmx=vsechno na 20, pokolikate uz?!?) samozrejme to samy, Renda uz to ma za ty roky sakra v ruce. Ale vo tom to neni, v podstate je to vo tom, co napsal Mosnik.
Mox - 24.06.2004 11:06:32
sorry za ty dva stejné příspěvky. Ještě k DB, mě teda taky vadí to protěžování stejných lidí, ale nejvíce mě pije krev rubrika Kusovky. Tu bych zrušil hned, stejně tam jenom kopírujou katalogy bike firem (např Katmaru). Ale myslím si že v dnešní době má přístup na net už plno lidí i z vesnic :) (někdy jsou na tom možná i lépe :) takže si v klidu můžou přečíst třeba bmx-jicin.com :) a DB mají jen na to když jdou na záchod, nebo si čtou v posteli před spaním.
Mox - 24.06.2004 10:52:43
Kritika na jiný časopis z http://www.fantomfilm.cz/?nr=8& druh=tem: Zejména časopis Premiere je modelovým příkladem úpadku této větve kritiky. A to hlavně v projevu jeho redakce v rubrice & #8222 recenze& #8220 , kde jednotlivci dostávají příležitost prezentovat své názory na film, vkus a často i vlastní vidění světa. Redakce Premiere se tak díky tomuto přístupu ukazuje jako uzavřená skupinka se zkresleným viděním filmového dění, povýšeným a arogantním přístupem k filmům z polí mimohollywoodské kinematografie (nebo v ní existující, ale stylem z ní vybočující), o níž její autoři buď nic neví, nebo jí nerozumí. Vrcholem je, když se k tomu autor ať přímo či nepřímo v recenzi přizná.
Nepřipomíná vám to něco? Aplikujte na DB a je to jasné :)
Mox - 24.06.2004 10:51:37
Kritika na jiný časopis z http://www.fantomfilm.cz/?nr=8& druh=tem: Zejména časopis Premiere je modelovým příkladem úpadku této větve kritiky. A to hlavně v projevu jeho redakce v rubrice & #8222 recenze& #8220 , kde jednotlivci dostávají příležitost prezentovat své názory na film, vkus a často i vlastní vidění světa. Redakce Premiere se tak díky tomuto přístupu ukazuje jako uzavřená skupinka se zkresleným viděním filmového dění, povýšeným a arogantním přístupem k filmům z polí mimohollywoodské kinematografie (nebo v ní existující, ale stylem z ní vybočující), o níž její autoři buď nic neví, nebo jí nerozumí. Vrcholem je, když se k tomu autor ať přímo či nepřímo v recenzi přizná.
Nepřipomíná vám to něco? Aplikujte na DB a je to jasné :)
mosnik - 23.06.2004 11:38:21
to nanuk & kashel: o vlastnim casaku uvazujem uz delsi dobu....dejme tomu vsak jeste chvilku casu a vyjednavani, nebot jak spravne rikate neni to zadna prdel a ne kazdej ma za sebou silnyho brasku, aby to mohl rozjet ve velkym.... diky za podporu a ride on!
mosnik - 23.06.2004 11:32:20
to Zvolous: nevim jak se vyjadri Hout, ale verim ze to udela az s vrati z Cologne, zatim bych si dovolil reagovat ja. Myslim, ze v nasich clancich spatrujes to, co v nich vubec neni, lepe receno si to trosku spatne pochopil. Pokusim se proto opet a ponekolikate vysvetlit nasi snahu a nase duvody proc se tady tak obsirne zabyvame casopisem Dirtbiker.
Jelikoz mame radi kola (BMX), tak nam neni lhostejne jakym smerem se ubira vyvoj tohoto sportu v nasi krasne zemicce, jakym zpusobem vnimaji scenu mladi a zacinajici jezdci a nakonec jakym zpusobem nas vnima laicka verejnost.
Casopis Dirtbiker se pasoval do role bible, ktera postrada jakoukoli interakci, jakoukoli sebekazen a byt sebemensi pokoru. Proto si tu stale dokola slintame na plomby a delame si nepratele, jen za tiím ucelem abychom se pokusili (a asi marne) o jakos takous napravu. Problemem totiz neni o cem DB pise (at to sou klidne i horsky), ale jakym zpusobem! Copak to ani tebe jakozto cloveka mirne zainteresovaneho, take nebije do oci jak se protezuji stale ti stejni, redakci perlustrovani jezdci? copak ti nebije do oci to jak se na temer kazde druhe strance objevuje jezdec v barvach Authoru a to i v pripade ze by jezdil sebevetsi hovno? a precetl sis treba reakci Kamila Feifera na rodnou hlinu v Hradci Kralove - schvalne se ho zeptej na pozadi cele tehle kulisarny kdy bylo v podstate naprosto pominuto otevreni Monkey Campu (udalosti ve stredni evrope nevidane??), nebo si pokecej s klukama s 4elements o medialnim obrazu X-cupu a tak dal a tak dal - nebudu se opakovat co jiz bylo kritizovano....Zkratka abych to shrnul DB se tvari a je bohuzel i vesinou vniman jakozto obrazek ceske extreme bike sceny (BMX i MTB), ale to je sakra velka mylka kamo....kdyz se jen trosku zamyslis tak pochopis ze je to scena ocima pana RH a jeho prisluhovacu (sorry Svato, ale myslim ze mas na vic!!) a tak jak si on usmyslel ze na ni bude nahlizeno...je to proste o jesitnosti, egoizmu, sovinismu a o prachach!!!!
PS: jeste chci podotknout ze se ted neseru do nadsencu typu Mrawence, wesiho, Swadleny, Zvolouse atd. protoze vy panove face tomu casaku nedelate....vase snaha je ok, vasi praci degraduji jini. zdar
zvolouš - 23.06.2004 08:55:36
nakonec mi to nedá a musim k vašim kritikám aspoň něco říct... lhavně pro Houta: tvůj názor na DB je naprosto tvoje věc a řikat si můžeš samozřejmě co chceš, ale mam pocit, jestli nezapomínáš, že DB je taky vo MTB a jak si sám prones v jedný starší recenzi, horáky neřešíš, protože se v nich neorientuješ. Neni mi potom ale jasný, jak můžeš hodit komplet články a reporty na jednu hromadu a prakticky celý to zfakovat. Nebudu hodnotit svoje přízpěvky do DB(stejně jich tam moc nemam), ale většina reportů ze závodů a pod. mi příde v pohodě (stejně jako reporty z BMX závodů)a i když bych si to taky někdy představoval jinak, tak si nemyslim, že je to až takovej průser. Na oplátku rači nebudu řešit BMX freestyle, protože v tom se fakt moc nepohybuju. Nakonec něco pro " kashell" ... Předpokládám, že tvoje reakce platí taky jenom pro BMX Freestyle články a fotky, protože MTB fotky už hofik skoro nedělá a pokud jde o ty pisálky co nejezděj a kolo je vlastně nebaví, tak to bys mě fakt nasral. No nic ve zlym, hlavně ať to lítá s pozdravem Zvolouš
junior - 22.06.2004 19:27:48
pravda,ze by konkurencni casak nebyl vuubec spatnej,ale dneska asi neni prdel jentak neco vydat.....
Dědek - 22.06.2004 11:58:19
zkouška
kashell - 22.06.2004 09:32:51
jou týpci, máte pravdu DBčko je total kokotina, no mladý a začinajúci rajderi na to letia a preto je to riešné v hladine, kúp si authora a budeš IN. fotky sú viac než slabé až na pár výnimiek z oboru flatu - tie sa ešte dajú fotiť štýlom a lá Hofík, ktorý cwaká hlavne skejťákow. k článkom sa nevyjadrujem. chcelo by to redakciu zloženú z rajdrow, ktorý sa zúčastňujú na akcoškách a hlavne jazdia preto, že ich to bawí. JIČÍN rajders, máte na to! váš web je super!
- 21.06.2004 20:50:39
kde se da ten vas oblibenej dirtbiekre
jon - 21.06.2004 19:16:33
web a k tomu časák to by zvládl jen málokdo nee?ale určitě by po pár výtiscích brutálně klesla prodejnost DB a naopak stoupla prodejnost konkurence.Páč co těm klukům zbyde než si koupit DB když je to jedinej časák co seženou (myslim tim psanej v češtině).už už sem si řikal hmm pokrok-oboustranej plakát ale to co je na něm je víc než zarážející.jo a ještě něco-mega respect to John M. a jeho grindy.(yeah!!!) ale stejně:peace to all
Nanuk - 21.06.2004 14:21:34
Ja to teda zas tak moc nesleduju, ale jak tak koukam kolem sebe, tak uz dlouho sem nevidel nekoho, kdo by rikal: " Jo ten Dirtbiker, to je super!" . Nebylo by uz na case, aby nekdo zacal vydavat nejakou konkurenci? (v tomhle casaku se toho asi zas tak moc nezmeni...)
Je mi jasny, ze to neni vubec zadna sranda (tak trochu vim o cem mluvim) - Do zacatku je totiz dulezitej pomerne velkej kapital pro zaplaceni prvnich cisel a jako druha nemene dulezita vec jsou samozrejme kvalitni clanky. A to je prave to, co by urcite velice dobre zvladli prave tady kluci z Jicina ne? Co jsem cet tady na webu, tak podle me nebylo vubec spatny (a myslim si ze to neni jen muj nazor), tak proc by to nemohlo vychazet i na papire?
- ty prachy nojo - prece by to ale muselo nak jit zaridit (aspon par inzerentu do zacatku by se urcite sehnalo)...
nevim, takovej napad - asi to je blbost, ale stalo by to za to ne? co myslite?
kamil - 21.06.2004 14:16:54
Vysvetleni , je super , ze vubec neco napsali , ale rodna hlina Hradec Kralove a otevreni Monkey campu ,jsou 2ruzne akce timto dekuji redakci DB za clanek 2 v jednom .
kamil - 21.06.2004 12:54:13
Tak se dohodnete a nekupujte to , ja uz to delam 3roky a jsem v klidu , to ze nenapsali o otevreni Monkey campu je jen jejich chyba , nedoslo jim , ze otevrenim parku pro bmx zacne spousta mladejch kluku jezdit a zlepsovat se a tim padem zacnou kupovat casopis o bmx , ale o to nejde ......, nabizel jsem taky clanek z moji cesty na qualifikaci x-games bercelona , a 3mesicni pobyt v usa s navstevou point- x campu , bylo mi receno sefem , ze maj spoustu lepsich reportazi .........pro houta taky ti posila redakce mail kazdej mesic ??
von Dracek - 21.06.2004 11:46:02
Sem rád že věcem kolem bikes tak trochu rozumim,protože sledováním týhle sceny pře tenhle MULTIMEDIALNI časák(pzn.prodá se ho asi tak7-8tis kusů,olala),kterej je to jediný z čeho ty můžeš(a hlavně bys měl)se něco dozvědět a naučit je moc moc špatný.Dost vokatý informace,špatné jména jezdců a jejich triky,toť denní chléb redakce-asi? :( ?DB=Rudý právo.Kdo by to řekl?haha:)) Slyšte slyšte,pomožte a zachraňte, slyšte Vy tam, nahoře!co mohou udělat Vaši poddaní a holota líná,která by chtěla mít o něco lepší časák?? Tak prosím,mohl bys přeci jen někdo zDB něco k tomu dodat.než si jen pročítat tu mizérii? ...od toho tu komentáře jsou,ne?
hout - 21.06.2004 09:56:32
to mouka: uz snad ani neprudime do horskych. narazka na fufanu jakoze mtb trik... no, proste nevim, proc by se mel bmxovej trik vykladat na horskym jako mtb trik, kdyz to zadnej mtb trik neni.
vojta - 21.06.2004 09:49:39
chlapci chlapci jak by se v redakci mohli poučit?? dyt to dělaj jen pro peníze a takhle jim to nese, tak proč to měnit aby udělaly něco pro bikery, jim stačí že stoho maj keš....... jinak tohle číslo bylo úplně ale úplně vo ničem!!
witchhunter - 21.06.2004 08:58:19
Dirtbiker = Rudý Právo. Asi stejná redakce?
crasher - 21.06.2004 08:44:18
Dirtbiker je pořád horší a horší, člověk by si řek že už by se z ty krytiky mohli poučit a vono hovno. CHtělo by to asi novou redakci protože tahle kolum asi vubec nerozumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mat - 21.06.2004 08:31:29
Dirtbiker je HUMUS!!!!!!!!!!!!!!!
Mouka - 21.06.2004 00:41:22
Zase, zase, zase ty samý problémy. Hmm. No nevim jestli je to s tou babčou reálný, ale vlastně ona jezdí docela dobře ne?(viz Marošák a reklama na Specialized na zíďce, kterou by taky sjela-zkus prohrabat její fotoalbum a určitě se najde nějáká dobrá fotka). Tvoje babča začíná bejt docela provařenej rider
S MonkeyCamp opening mě to pravda mrzí. Mohli to tam napsat.
Nechápu proč stále prudíte do mtb.