Celkem návštěv: 1157931 | dnes : 41 | online : 2
Monkey Bikes - [ EZOP ] 04

Tento článek byl na důrazné požádání smazán. Webmaster.

Kontakt na Monkey: kamil.feifer@monkeybikes.cz


Tento článek byl zobrazen již x


Komentáře
1 - 03.05.2022 14:11:01
1

krocan - 11.12.2009 12:40:42
Zdar BMXáci, Downhillistia a Freerajdeři.. pokud byste chtěli přes zimu tunit kola, mám pro Vás tip na shop www.Dookie.cz, sídlící na Žižkově, máme různé slevy prakticky pro všechny, výprodej " rok starých" úplně nových věcí, bazar kol.., atd. Taky máme teď nějakou vánoční akci - dárky pro všechny dle výše objednávky. Krocan
*99*

Neeo - 18.10.2006 08:04:37
čus trgédi kde dračíte

fUCK OFF JIRKA - 17.06.2005 11:30:50
Jirka z Plzne je teplej..to už ví skoro všichnii

hi - 17.06.2005 11:29:56
MONKEY CREW IS THE BEST............YEAH

negr - 06.04.2004 21:31:09
TO J:asi bysme meli nekdy ty tvoje vystoupeni natocit a dat na net co?

to 2 - 06.04.2004 19:38:02
ty teplouši !!!!

Jirka z Plzně - 05.04.2004 18:53:47
Vyserte se na kola a tyhle píčoviny,je to nesmysl!Moje prdel je stejně nejlepší!!!Dírku má posazenou tak akorát,takže do ní každej bezproblémově vnikne...!!!

fanfán tulipán - 31.03.2004 12:27:38
to.hmyz: ... ale mravenče,dyt ty si přeci malej kluk ??! a nastyd se oto lícatko říct:))

la.svidra - 30.03.2004 14:05:34
TO Hout: Ahoj.Jako mas v podstate pravdu,ja sem mel spise na mysli to, ze vyrobkove rady(treba ty kola) vychazeji z predchoziho modelu treba z 90% a inovace je jenom v nekterych prvcich pac ten zbytek je treba vychyt..souhlasim ze kopirovani soucastek je svinarna, ale myslim si ze kdyby kazdej vyrobce delal dycky od zacatku tak hodne dlouho bude nabizet bidny kolo pac nebude ponaucen z chyb predeslych..proto si myslim ze jhë lepsi se treba kouknout na kola a trend vyroby atd..promyslet si to a zacittreba podle nejakeho modelu vyrabet..myslim ze monkey kola maji hodne vychytavek na ktery kamil prisel sam..at uz prepracovanim existujicih finesek nebo uplne svejch vlastnich od materialu po geometrie konce..
V tomto pripade.presne jak rikas jeto jenom keprospechu bikeru a kvalite kola..a proto znovu respect to MONKEY BIKES and his crew..
mej se chlape a dik zes reagoval..

xx2004 - 30.03.2004 09:20:23
to se vám to mele....Hovno jste dokazali a jenom kecate jak babky na trhu...kdyby jste radsi sli jezdit a neresili Kamilovo počínání, je to jen jeho věc...je celkem obdivouhodne, kdyz se nekdo mlady pusti do biznisu, ze ktereho jen tezko vytezi prachy, dela to jen pro ten sport.tak Davlosi, se predved ty a udelej BMX....poradim ti, aby to nebylo obslehnute, vem trochu rozmery i z horaku.Kemp se kazdemu zamlouva, a radi tam prijedete za riderovat, ale to litani a zarizovani Kamilovi asi neocenite...ze?jste trochu sobci, zda se mi.cus

Mrawenec - 29.03.2004 21:44:22
To Cee:Souhlasim s Houtem.Kde je DAI AIRA?Sem nadrženej jak malej fakan na lícátko!Už nechci čekat!!!

hout - 29.03.2004 19:07:18
To la.svidra: Nesouhlasim, ze by podobnost vyrobku byla az tak strasne vysoka, aby se nedal vyrknout ortel. A mimochodem si nikdo nestezuje (mozna nekdo trochu), spis se poukazuje na veci, ktery sou v urcitych souvislostech docela podstatny. Samozrejme na kvalitu ramu to samo o sobe nema vliv spis naopak, ale presto...

la.svidra - 29.03.2004 11:40:22
jak je videt tak se tady resi dohromady nekolik problemu najednou. tim 1. je udajne kopirovani ramu firmou Monkey"notdestroyablesuper"Bikes pak za 2.déle trvající zášť vůči "opičákovi" kamilovi a za 3. pitchoviny..Musim rict ze sem jeste nevidel ram ktery by vydrzel v rukach "destroyera" (JM)vice jak jednu sezonu v takovem stavu v jakem se nyni nachazi pri onom jezdeckem stylu..Zaver k 1. bmx problemu respect to Kamil za super kvalitni ramy..kluci..za ty prachy??a este si stezujete..k tomu kopirovani..podobnost jakych koliv vyrobku v dnesni dobe je tak vysoka ze se neda tak lehce vyrknout ortel o kopirovani..navic vyzkum geometrie ramu atd. kazdy z nas na prvni pohled nepozna..
O zášti ke Kamilovi..to je problem kazdeho jedince..je to otazka osobnich sympatii, pristupu k zivotu, ke kamaradum a osobnich cilu.v neposledni rade i zavisti a tvorbe bmx crew..reseni??kazdej si musi ve svy hlave rozmyslet co chce aby od nej cekali ostatni a tak by se mel chovat..no one is innocent..
Za třetí..pitchoviny si rešte jak chcete..peacte to all bmx riders in čr..respect for monkey crew..

la.svidra - 29.03.2004 11:35:23
jak je videt tak se tady resi dohromady nekolik problemu najednou. tim 1. je udajne kopirovani ramu firmou Monkey"notdestroyablesuper"Bikes pak za 2.déle trvající zášť vůči "opičákovi" kamilovi a za 3. pitchoviny..Musim rict ze sem jeste nevidel ram ktery by vydrzel v rukach "destroyera" (JM)vice jak jednu sezonu v takovem stavu v jakem se nyni nachazi pri onom jezdeckem stylu..Zaver k 1. bmx problemu respect to Kamil za super kvalitni ramy..kluci..za ty prachy??a este si stezujete..k tomu kopirovani..podobnost jakych koliv vyrobku v dnesni dobe je tak vysoka ze se neda tak lehce vyrknout ortel o kopirovani..navic vyzkum geometrie ramu atd. kazdy z nas na prvni pohled nepozna..
O zášti ke Kamilovi..to je problem kazdeho jedince..je to otazka osobnich sympatii, pristupu k zivotu, ke kamaradum a osobnich cilu.v neposledni rade i zavisti a tvorbe bmx crew..reseni??kazdej si musi ve svy hlave rozmyslet co chce aby od nej cekali ostatni a tak by se mel chovat..no one is innocent..
Za třetí..pitchoviny si rešte jak chcete..peacte to all bmx riders in čr..respect for monkey crew..

hout - 29.03.2004 10:17:56
to Cee: Cau kamo, tak me napada, duben klepe na dvere, jakpak to vypada s Dai aira bmx issue???

Cee - 27.03.2004 21:38:07
Ty woe, to je napínavější než Colombo...! Fakt se mi tady ty debaty začínaj líbit... škoda že sem si ani nestih nic přečíst o tom Ezopu. Rspct všem, co se snažej. Peace.


Tom - 27.03.2004 19:45:51
to Kamil: čeče, ne že bych toho o reklamě věděl nějak moc, ale zrovna takhle se to, kámo, nedělá...

sasa - 26.03.2004 09:11:29
to bmx-jicin.com : tak podle posledniho komentare mosnika jste byly opet za blbce

889620 - 25.03.2004 20:17:52
tyvole co já vám na to asi tak mám říct??? no coment!!!myslim že celej národ je zmanipulovanej a za chvíli to tu vybuchne!!!Vesmír na nás sesílá zlo a mimozemské tyrany kteří se starají o rozeštvání všech přátel a známích.Ouha já už slyšim ňáké tikání...a odpočítávání.... 5...4..3..2..1....BOOOOM!!!!

s- - 24.03.2004 21:54:31
ty krávo co se to tam deje?vy ste jak magori,za chvilku z toho bude válka nebo co?


hout - 24.03.2004 20:43:01
no a je to

mosnik - mosnik@bmx-jicin.com - 24.03.2004 20:39:44
To Kamil (Monkey): tak hele kamo, aby bylo jasno, tohle neni zadnej zasranej reklamni server, aby si tady nekdo delal jmeno nebo co. Takze jestli ty tohle beres jako reklamni tah, tak to ses asi jedinej! Ocividne si nepochopil o cem tyhle stranky sou. Sou o nezavislosti! Vsechno co tady vidis jedem ze svejch vlastnich kapes a ze svyho volnyho casu a nikomu, sakra nikomu nepotrebujem lizt do prdele, tim mene tobe! Jestli si myslis zes nam udelal nejaky terno, ze sme mohli o EZOPu psat tak se pletes, berem to jako jednu z veci ktery se na cesky scene dejou a o niz je dobry informovat, ale kdyby to tu nebylo tak se hovno stalo. To ze sem tenhle clanek vymazal, bylo proto, ze si me o to durazne pozadal a udelal sem to pro tebe jako pro kamose!! Jinak by se to nikdy nestalo, protoze je to dost neprofesionalni a nefer vuci lidem, ktery tenhle web sledujou. Vsechna cest a velkej respekt tvoji praci a tvym uspechum, ale to cos mi napsal je na me fakt trochu silny kafe. Zdar.

fousac - 24.03.2004 13:07:02
2 M (jestli si tohle vubec psal ty?): na ezopa nezapomenem ale pochybuju ze ti ta americka reklama zvetsila fanklub

Witchhunter - 24.03.2004 10:29:08
To kamil: Takže je z tebe nadnárodní hrdina?

pastika - 24.03.2004 09:53:15
jojo davlos neni polodebil ale debil, mysle ze kdyz si pak nasype popel na hlavu a zacne kecat nesmysly o sparte, ze se vsichni zblaznej

M - 24.03.2004 09:02:34
Co dodat , co clanek mel splnit to splnil , je videt , ze ocividne vam vsem co tady pisete vadi ze ziju a neco delam , ale to me ani moc nevadi protoze nato jsem v tyhle maly zemi zvyklej . Stazeni clanku bylo domluveno s mosnou po 300zobrazenich a ne po 5dnech a ne stylem ,ze jsem si to durazme pral snad z duvodu komentaru , ale z duvodu amer. stylu reklam , nemusi kazdej delat to samy , ted uz vim ,ze tenhle zpusob u nas fungos . Ukazat kratce a zmizet , pak se o tom takhle mluvi a vy, co to ctete a pisete sem ,na kola EZOP uz nikdy nezapomenete !!!!!!
kamil feifer independent

guma - 24.03.2004 08:21:16
fuuuuuuuj, hout žere hovna a neni prej sám!!!

speak - 24.03.2004 07:29:34
to hout: problemi tady zadny nejsou, ty tvorej jen debilove ktery si myslej ze sezrali salamounovo hovno jako ses ty, davlos a dalsi, tak co tady resite, jednou je to vyrobeny a basta

negr - 23.03.2004 13:45:49
to bude driv mistr plzen nez sparta voe:)

sparta voe - 23.03.2004 13:36:46
smrt baníku!!!!!

hout - 23.03.2004 11:34:32
Davlosi, sparta je v pasti. Banikpičo

hout - 23.03.2004 11:32:43
Vlastne sem si vzpomnel jeste na jedny dohady, ktery byly mnohem zavaznejsi, a to potom, co ste otiskli vypovedi Strejce a Valenty, jak to v tom Portugalsku stalo za hovno a jaky to sou zmrdi z 4elements, ze si z toho udelali dovcu. Hmmm.... Co dodat.

hout - 23.03.2004 11:26:25
to Hruska: Tak tohle sou asi prvni dohady uvnitr freestyle sceny, ktery sem postrehl, vlastne ne, ted sem si vzpomnel. Tyhle dohady vice ci mene souvisej s osobou Kamila Feifera a jako takovy mi prijdou na dennim poradku, pro vetsinu lidi je velkej respekt (vcetne me), co dokazal a co dela, nekdo by pro nej strcil ruku do ohne, ale pak existuje jiste jeste dalsi skupina lidi, ktery nektery Kamilovy manyry trochu nedavaj, a ktery si uz z principu rejpnou, ze je ten ram obslehlej. No a tak se tady ty dva protipoly dohadujou. Korunu tomu dal sam Kamil, kdyz si vyzadal clanek stahnout. Kazdopadne sou tyhle dohady (snad hadky?) jenom na internetovy urovni, mozna na hospodsky, kdyz se pak vsichni sejdou na hline nebo v parku a dobre se pojezdi, tak je po problemu.
Takze mi spis povez neco ty o tech tvejch klackach a rozporech.

negr - 23.03.2004 10:33:01
mistr ligy na devet?
.
.
.
banikpičo

sparta voe - 23.03.2004 07:30:09
davlos na hrad!!!

davlos - 22.03.2004 23:10:03
Kdo by chtěl můj předcházející příspěvek použít jako slohovou práci u sebe ve škole tak má moje svolení a požehnání.

davlos - 22.03.2004 23:05:08
Chtěl bych vzít spět svý předešlý komentáře a především bych se chtěl všem koho jsem se nějak dotkl omluvit. Snad se vám cesta k mému odpuštění bude hledat lépe když vám řeknu, že jsem polodebil a jako polodebil tedy nemám nad svýma myšlenkama úplnou kontrolu. Ve svých komentářích jsem se zdlouhavě snažil širokou bikovou veřejnost přesvědčit o tom, že ten rám co jsme zde ještě nedávno viděli na fotkách je zpola okopírovanej omen. Byl jsem si tím téměř na 100 procent jist a také jsem byl poměrně dost rozčílen nad tím, jak někdo může obšlehnout rám, nad jehož vymýšlením musela určitá firma bezpochyby strávit nemálo hodin usilovné práce, ten pak vydávat za svůj vlastní a vtloukat nám do hlavy jak je revoluční. Pak mi to ale došlo! Při pohledu na časy jednotlivých komentářů jsem zjistil, že konkrétně jimmy a fousac psali komentáře v době, kdy se na tv prima vysílal v přímém čase duel sparta a libe a libe a liberec. Došlo mi, že se tady diskutuje o takových píčovinách jako je nějakej rám, kterej se vyrobí v množství 10 kusů a ta firma stejně do roka zanikne, namísto toho bysme zde měli probrat jak je možné, že hra sparty postrádá jakoukoliv taktiku a kompaktnost, tudíž asi tuto sezonu na mistrovskej titul nedosáhne. Kdyby jsme zde něco vymysleli mohli bysme to pak poslat panu Kotrbovi a tím snad spartě dopomoci k zisku onoho titulu a postupu do ligy mistrů. Jenže jak zde můžeme diskutovat o něčem, co zde přítomné nezajímá?A jak zde vůbec můžu já diskutovat s někým kdo nefandí spartě? Tím se toto stává mým předposledním komentářem na tomto webu. AC SPARTA PRAHA

Višeň - 22.03.2004 19:21:31
2hruška:všim sis toho správně ale nechápu proč tomu tak je...rozumim že někomu se něco nemusí líbit ale já bych to prostě neřešil.Bikers maj držet spolu kurva.v ideálnim případě by měl bejt kámoši i biker se skejťákem když občas jezděj spolu ve sk8parku ale to už bych toho chtěl moc ...tak proč aspoň ty kluci co maj pod prdelí většinu času sedlo než třeba židli a spíš se válej na zemi v prachu pod dirtem než v posteli se k sobě nechovaj s respektem?Toť otázka.
-ať žije Mirek Dušín !!!

nic - 22.03.2004 18:38:45
2Monkey: kdy pujde do vyroby ten ram pro 26" nebo 24"?

jimmy - 22.03.2004 17:13:33
souhlas to vik,ten bike je husty a srat na to na co sa podoba...monkey je kool

fousac - 22.03.2004 17:05:19
davlosi uz se na ten omen vyser, pan dyba kamilovi urcite odpusti :)

fousac - 22.03.2004 17:02:53
mam pocit ze tady o zadnou zavist nebo klacky pod nohy nejde, jenom se nekomu nelibila ta nekriticka (sebe)chvala a smazani clanku tomu nasadilo korunu

Hruška - 22.03.2004 15:57:52
Dirtbiker!?! - story continues
By : Hout
Takže Dirtbiker č.1, únor 2004, Part no.1 Hned první tři stránky..... Pak sem si ale přečetl úvod a spad sem zas z hrušky na zem. Radek si v něm vypích skutečně srdceryvnej text, jak to stojí v tý český freestyle scéně za hovno, jeden druhýmu závidí, jak je to rozpartičkovaný a dokonce si i házíme klacky pod nohy. Hmmmm, asi toho ví Radek víc než já, protože sem si ňák nevšiml, že by byly ňáký extra rozpory, rozhodně né větší, než kdykoliv předtím. Vobčas se objevej především z naší strany ňáky ty šťouchance do horských cyklistů, ale jinak sem žádný problémy, dohady, závist nebo dokonce klacky pod nohama nepostřeh....

Doufám, že už si to Houte postřeh!

davlos - 22.03.2004 13:37:39
vaše kolo to mělo loni přesně tak jak to měl předloni omen,¨nebo se pletu?

Vik - 22.03.2004 13:31:09
Nerikam ze nevim, ale ze nechapu!

hout - 22.03.2004 12:45:40
Ale Viku, nedelej ze nevis, proc tady sou hadky a dohady.

Vik - 22.03.2004 11:14:11
Nechapu co se to tady rozjelo za hadky a prudy? At je ten ram podobnej cemu chce! Ja si osobne myslim ze rozhodne prosel vyvojem a vypada skvele. Udelat v dnesni dobe neco super prevratne originalniho je docela problem. To by za chvili zacali vyrobci svarovat nejake hybridnosti, jako je to k videni napr. u MTB a potom uz by to ani jako BMX nevypadalo! Nemyslim si ze je tak strasne dulezity resit jak co je cemu podobny, ale spis jak co funguje. A verim ze MB fungovat 100% bude! A konec koncu komu se to nelibi tak at si koupi treba toho OMENa. To se bikova scena bude pokazdy takhle prudit, kdyz nekdo udela neco dobre? Na druhou stranu mi neni jasny proc jste stahli ten clanek - antireklama? A proc jste se(Kamil & Petr) do sebe navezli? Mam dojem ze toho Mosnic zas tolik nenapsal!? Peace for all.

Monkey - 22.03.2004 09:14:03
Dekuji Vam vsem , ze se tento clanek stal nejctenejsi a nejdiskutovanejsi , nevim kdo je fousac ale kamo nejde o to jak se ta vec vzadu jmenuje u T-1 ale nase kolo to melo uz loni , ale ne pres celou zadni dolni trubku , jo a diky ze webmaster dava informace , ktere nejsou platne ale to je czech republick

noname - 22.03.2004 07:22:48
nesuvisi zmizeni textu nejak so strankami monkeybikes?

fousac - - 22.03.2004 07:20:21
no tak prvy na sveteto nemal urcite lebo to mal aj t-1 z roku 2003 a urcite aj nejake ine bikes,ale rozhodne je dobre ze to na monkey ezop je...sorry za priemery,myslel som tlustku stien..peace

fousac - 22.03.2004 00:47:22
2jimmy: koukal sem na t-1 a tam tomu fakt rikaj grind plate OK, tbw. dalsi priklad originality naseho chudaka ceskeho ezopa od kteryho to vsichni okopirovali a kterej to mel jeste 13-6-2004 8:44:01 jedinej na svete

fousac - 22.03.2004 00:32:15
2DCB: ty asi vozis sedlo pekne vysoko ze ti to nedochazi

fousac - 22.03.2004 00:29:43
2jimmy: WTF? co to taras? ake hrubsie priemery? tloustka steny ty somar. RENOMOVANE firmy jako haro obcas svaruji ramy z trubek od topeni proto ten benyho vypada tak jak vypada i kdyz ma TLUSTSI STENU TRUBKY (0.49"). pochopil jsem zbytek tvoji myslenky spravne jako ze se zadni stavby promackavaji? AHA ja jezdim na silnicce tak tyhle problemy nemam
PS: grindplate se dava na pedaly aby svistely po betone, tohle je chainstay guard

webmaster - 21.03.2004 23:01:15
to JON: blizsi udaje o Monkey Campu se tu zrejme objevi, mohli bychom je prinest uz nyni ale Kamil si to zatim nepreje, takze vse zalezi na nem. Jen telegraficky: park je predelanej a z velke casti nove udelanej, myslim ze budete fakt mrkat (malej Woodward :)) Dokoncovaci prace jsou v plnem proudu a otevirat se ma podle posledni verze s velkou slavou zacatkem dubna. Jo a cely to bylo dost expensive. Jestli chcete vedet vic klidne Kamilovo napiste - odepise vsem.

jimmy to fousac - - 21.03.2004 22:24:51
k tej zadnej stavbe ezopu a ze ine firmy asi pouzivaju hrubsie priemery nie je tak celkom pravda,teda moj bike ma tu zadnu stavbu pomackanu uplne a aj kopa inych bikov ovela renomovanejsich firiem ako je moj bike ju ma tiez zmackanu,skus checknut nejake fota na nete alebo dirtbiker cislo 4 2004 na benyho biku,inac to zdvojenie trubiek sa myslim nazyva grindplate a ma to napr terrible one garret byrnes signature model 2004...pozri a potom trep blbosti

JON - 21.03.2004 20:31:33
TO WEBMASTER:nemohli by ste pls zveřejnit ňáký bližší ůdaje o MONKEYCAMPU?když ještě neni web..

to webmaster - 21.03.2004 20:29:32
komentáře to doufám ještě ňákou chvíli zvostanou nee??

kvesčn-??? - 21.03.2004 20:27:49
Kamile proč si to smáznul???Je to kuli tý těžký debatě?Chybí mi tu pár tvejch odpovědí...

DCB - 21.03.2004 20:23:07
Souhlas jimmy!!! Monkey bikes určitě neni shit a lepší než tu mít hovno.RESPECT TO MONKEY i MAYHEM.Nevim proč ste tak vostrý gdyž bikers sou vyklidněný lidi?!To fousac:jak je myšlenej tvuj komentář s tim idiotem???

mosta - 20.03.2004 23:42:57
kdo se chova jako idiot?

LacovkA - 20.03.2004 18:58:11
Podle me kluci udelali od lonska dost progres smerem k originalite.
Tleskam a fandim.


fousac - 20.03.2004 14:10:25
NO RESPECT TO MONKEY dokud se chova jako idiot

jimmy - mike_escamilla@post.sk - 20.03.2004 00:05:01
ja si myslim ze toto porovnavanie a picovanie do monkey nema ziadny zmysel,omen a macneil ruben maju tiez rovnaku zadnu stavbu okolo sedlovej trubky(hore) a nikto za to do nich nepicuje...to co kamil a spol urobili je perfektna vec a nikto nema co do toho jebat...RESPECT TO MONKEY

hout - 19.03.2004 11:25:03
Tvl to je mazec, co to jako ma bejt Mr. Kamil???

webmaster - 18.03.2004 23:21:57
fousac: dlouho nebude...(svet se toci dal))

fousac - 18.03.2004 23:03:34
je to tady smutny...

webmaster - 18.03.2004 22:48:26
to fousac: fotky a informace byly od kamila, navic ten ram je jeho vytvor, takze, kdyz se takhle rozhodl je to jeho vec, duvod neznam. Nam a vam to snad zily netrha, jinak tohle byl posledni smazanej clanek z techto stranek!!! Jestli chcete fotky a info o kamilovych produktech napiste si na jeho mail: kamil.feifer@monkeybikes.cz

davlos - 18.03.2004 22:25:54
Proč jsi to teda smazal, když pravda je na tvé straně? jinak mayhem se podobá i sandmku. A podobá se proto, že si zakládá na jednoduchosti. A v jednoduchosti je síla!

fousac - 18.03.2004 22:01:08
a nemeli bysme se ptat raci vas? nebo je to kamilovo web?

Mayhembikeco. - 18.03.2004 21:36:34
To M: Sice stavime ramy podle sebe a sveho presvedceni, ale tvoje srovnani s Fly bikes a Fitbikeco. nas mile potesila! Diky

biker - 18.03.2004 20:56:33
Za jak dlouho půjdou stránky www.monkeybikes.cz?

otazka - 18.03.2004 16:37:12
kamile proc?

webmaster - 18.03.2004 16:11:09
komentare jak vidis nemazem...proc tenhle clanek musel zmizet se zeptejte Kamila

nasranej - 18.03.2004 16:02:27
mazete i komentare?

??????????? - 18.03.2004 16:00:42
kurva nez sem dopsal prispevek tak ten clanek zmizel, co ste to za srace ze na pozadani mazete clanky?

negr - 18.03.2004 15:57:24
to M:apropós jestli je fakt zaruka 2roky na promackani zohejbani prasnuti... tak prihod este naky uhly a vejsku stredu a mozna budes mit casem zakaznika
ps: ta delka horni ramove trubky je merena na postavenym kole od stredu ke stredu?

negr - 18.03.2004 15:46:15
patky sou dost podobny omenu, provarenou zadni stavbu uz ma krome myho kola treba ram premium, nevim co je na navarce na twistr a laserem palenejch patkach svetobornyho(jak jinak bys je chtel delat?)... dneska je asi dost tezky prijit s necim novym tak bysme se nemeli zlobit kdyz se nekdo porozhlidne kolem, ale delat z toho svetovy unikaty? nepomuzes si ani tim kdyz nam napises ze se znas panem Dybou

M - 18.03.2004 14:45:48
Nevidim to tak jako vy , u kola nejde pouze o design trubek ale o spousta veci , nedelam na taiwanu jako WTP , navic se s panem Klausem Dybou znam a mluvil jsem s nim o lonskem ramu a moc se mu libilo spracovani , letos je ram totalne prekopanej , od patek az po prumery trubek az po zadni stavbu a nemluvim o materialu ,ale vam co vozite vysoko sedlo to je jedno , hlavne kdyz to jede . Neni fer to srovnavat , ja treba vidim v Mayhem Fly bikes a nebo Fit bikes .co Jinak urcite doporucuji jeste poradne prohlidnout WTP - casem vam to mozna dojde


SPARTA - 18.03.2004 13:21:49
Jo a příští tejden bude hotová nová kolekce dirtcamping s designama little devil. AC SPARTA PRAHA

davlos - 18.03.2004 13:18:04
Proč jezdim na čem jezdim? Na to ti snad nemusim odpovídat. Jsem student vysoké školy, takže to snad pochopíš. Fit a Fly, to je špatnej příklad. Viděl jsem na štvanici oba rámy pohromadě a rozdíly mezi těmito rámy sou tak velké asi jako rozdíl mezi spartou praha a židákama ze slávie. ano podobaj se sobě, pouze však z dálky. asi sem to jen já, ale mezi ezop 04 a omen 2004 nevidim v zadní stavbě žádný rozdíl. aspon patky ste mohli udělat podle sebe. kvalitu kola nechci ale nijak zpochybnovat, určitě bude obrovská. AC SPARTA PRAHA

hout - 18.03.2004 11:21:28
to Mrkvon: Ale pan Davlos poukazal na jinou vec, nez jestli je to drzak a vydrzi ti treba 20 let a jakou da praci to vychytat. Rejpnul do docela zajimavyho tematu, okopcit od nekoho ram... Co ty na to Kamile? To me zajima

Mrkvon - - 17.03.2004 23:24:24
hele ty Davlosi,ty vubec nevis jakou da praci vychytat takovou ramovinu,MONKEY BIKES ti da uplne v pohode 2 ROKY ZARUKU,ze ten ram,ze ho NESKURVIS!!!je to fakt drzak,byl jsem u jeho zrodu.

M - 17.03.2004 21:53:24
Jasne pane davlos , kdyz to tak sledujes co treba fitbikes.co nebo flybikes , nezda se ti ze tam se taky neco necemu podoba ?? A proc jezdis nacem jezdis ?

DAVLOS - 17.03.2004 19:31:39
Tak by to mělo bejt, aby ste to měli jako jediný na světě. Mayhem rámy sou taky jediný na světě a nikdo to tu takhle hrdinsky nevykřikuje. V tvém případě si ale myslim, že předešlej rám byl vokopčenej omen od hlavy až k patě a tento se tvýmu předešlýmu rámu dost podobá. Moje svědomí to ale neni, takže jak chceš. Jinak seru na mayhem a monkey, díky borymu si vozim svou hnusnou prdel na říšské mašině dragonfly AC SPARTA PRAHA

Monkey - 17.03.2004 11:08:02
Ani jedna trubka neni zeslabovana naopak jsou slustsi steni a mensi prumery obou ramovych trubek , material to neni obycejny jako pouzivaj vsichni vyrobci i z taiwanu 14 330 !!!!!! sanko
ale mat 14331 polde stare csn l-rol , pouziva se v leteckem prumyslu , zadni stavba je zesilena jeste o 1mm dalsi trubky navarene primo na zakladni po cele delce . Doufam ze hrajete hru Monkey !!

fousac - 16.03.2004 23:01:16
to M: kdo vyrabi tu Lrol ocel? podle cisla je to "obycejnej" cr-mo. tu chainstay asi nikdo jinej nevyztuzuje protoze ma silnejsi stenu trubky a ne jenom 1mm, neni to tak nahodou? jestli se vam podarilo postavit pevnej ram bez zeslabovanejch trubek do 2.6kg tak respekt(vazne)

Mrkvon - - 16.03.2004 21:58:05
No,dobrej ses!!!!!

Mrawenec - 16.03.2004 19:22:20
Na ja,Kchamil, sehr gut!!!!

Mayhembikeco. - 16.03.2004 12:02:35
Respect as well

M - 16.03.2004 08:44:01
to davlos - poradne si precti clanek nad komentarema , a zvlast pasaz o zadni stavbe , materialu a paleni laserem a poradne prohlidni fotky , proze o te zadni stavbe bude jeste rec , EZOP to ma jako jedinej ram na svete .!!!Respekt k dalsi firmne u nas

hout - 15.03.2004 20:12:39
Hehe, mayhem nebo monkey? mayhem monkey? mayhem monkey mayhem monkey m yhem mo k y m yh m m y ....

DAVLOS - 15.03.2004 19:09:46
MAYHEM

Pit - pshkt@seznam.cz - 15.03.2004 16:13:22
to M: muzes mi teda ty fotky CORNELIUSE poslat na mail? thx Pit

Vik - 15.03.2004 10:33:29
Paradni kousek!!! Jen tak dal! Kamile dej vedet presnej termin toho jamu.

wethepeople.de - 15.03.2004 10:08:04
podobnost čistě náhodná

M - 15.03.2004 09:03:52
CORNELIUS - ctete cykloservis , jinak fotky mohu zaslat

neco - 14.03.2004 22:23:21
2M: btw.: jsou nekde na netu fotky corneliuse?

neco - 14.03.2004 22:10:11
2M: Super :) Urcite prijede cela nase crew. Uz se tesime.

M - 14.03.2004 21:58:03
Tak to je jasny ,sam na horaku jezdim a testuju CORNELIUSE

neco - 14.03.2004 21:45:01
2 Mr. Opice: Pustite do te vasi haly taky nejaky horaky?

M - 14.03.2004 20:48:05
no na taiwanu to nebylo

Monkey - 14.03.2004 20:43:24
číháte někdo na www.pinkbikes.com

d - 14.03.2004 20:42:37
i já se na slečny určitě budu těšit!!! ale jak by odpověděl monkey na otázku Juniora? (je to pátý komentář odspodu)

Monkey - 14.03.2004 20:40:46
tak na tu se tesim nejvic!

Frau Vogelrauchová - 14.03.2004 20:38:44
tak to je moc prima, já s sebou ještě vemu kamarádku, Lízu Hulimpijovou

Monkey - 14.03.2004 20:35:38
Muze prijet i pani Jütnerová

Frau Vogelrauchová - 14.03.2004 20:32:27
může žena jako já taky přijet na monkey camp?

Monkey - 14.03.2004 20:30:30
Prozradim neni problem , 3mesice prace , par kilo vrutu a hlavne spouste prace nadsenejch kluku z HRADCE KRALOVE ,diky nim a parte Freedek Meestek bych to nikdy nezvladl . diky kluci

d - 14.03.2004 20:30:23
protože mi moje žena pořád řiká, že sem tlustej pašík, tak hlavně sklapovačky!!! jo a některý moji přátelé mi řikaj, že sem tlustej skinhead! a to když si na to vzpomenu, tak těch sklapovaček udělám dvakrát tolik

Monkey - 14.03.2004 20:26:20
Otazka na pana panku , co dela kluk jako ty v zimne ???
ale pravdu ......

hugo ventil - 14.03.2004 20:25:58
některý lidi se holt velkých chlupatých orangutánů bojej!!! ale na monkey camp se všichni rádi přijedou podívat, včetně mě!!! tak nám prozraď jak bude monkey hala vypadat po tý rekonstrukci!!!

Monkey - 14.03.2004 20:21:10
Trochu to dole holim ty ne ? Jinak moje aktova fotka je na www.20size.cz nekde v scene .
he he he - doufam ze se me nebojis , david panka povidal ze se me lidi bojej , tak ja vas vsechny zvu do MONKEY CANPU , otviracka v pulce dubna ,tam to proberem osobne a hlavne zajezdime .

uve filtr - 14.03.2004 20:14:22
aha, aha, tak otázka na tělo pro kamila feifra!!! je o Vás všeobecně známo, že se neholíte na tváři, protože jste opice, ale co vaše ohanbí?

Monkey - 14.03.2004 20:11:14
Jo ze se voholim , jako nejvetsi opice to nemuzu .
Kamil Feifer a David Panka - rozhovor online tak pojdte si

d - 14.03.2004 20:08:07
jo, jo trochu sme to protahli!!! ale něco si mi slíbil vole!!!

d - 14.03.2004 20:05:26
jo, jo trochu sme to protahli!!! ale něco si mi slíbil vole!!!

kamil - 14.03.2004 20:03:51
Cus Pane Panka , hustej pohovor

junior - 14.03.2004 19:26:22
je to pekny,ale nevzniklo jedno z prvnich kol monkey bikes pod rukama znameho ceskeho vyrobce p.Benese?

panK - 14.03.2004 15:37:20
kola jsou to pěkný a povedený!!! neeee, že ne! radost pohledět a určitě i pojezdit! ale spíš bych chtěl uvést na pravou míru názor, že si "renomované cyklistické firmy" pakujou na FBMX kapsy "smetanama" páč i když se to možná nezdá a FBMX v čechách zažívá velký boom, tak je to odvětví zatim spíš prodělečný!!! on totiž někdo tu bombastickou reklamu musí zaplatit. a neni to (ve většině případů) reklama jenom pro tu renomovanou cyklistickou firmu, ale pro celý FBMX v čechách (a na základě týhle reklamy se rádi povezou další firmy). všechna čest a uznání garážovkám (bez nich by to určitě nebylo vono) ale pochybuju, že by právě "garáž" vytopila ňákej závod, nebo snad výjezd do zahraničí pro jezdce nepodporovaný zrovna tou "garáží". ale tohle si po většinou vedení renomovaných cyklistických firem díkybohu uvědomuje a (i když to bude pro některý lidi nepochopitelný a k neuvěření) má radost z toho, že partě divočáků může nějakým způsobem pomoct dělat to, co maj rádi. a určitě nemyslim jenom ty divočáky, který vozej trička a kola s jejich logem!!!

Monkey - 14.03.2004 11:27:49
cau dela rosa , kolo je hotovy a v pristim tejdnu bude po laku k odberu , diky za prizen , darek te nemine diky kamil

DelaRosa - 14.03.2004 10:03:41
Mlask .... slint :))

jimmy...............sk - mike_escamilla@post.sk - 13.03.2004 23:18:08
naaaaaaaaaadhera


  ENGLISH
Vyberte si design:

Login :
Jméno:
Heslo:
Registrace


Na chatu
nikdo není.

Kouříte?
Ano sirka 4140
Ne sirka 3545
Příležitostně sirka 3319

Chystáte se na Horsefeathers Garden od Dirt?
Určitě! To si nenechám ujít! sirka 4318
Ne sirka 3557
Ještě nevím sirka 3842

Starší ankety

Vyhledávání


Nejvíce diskutované
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkově
1.Monkey Bik..
sirka
  123 x

2.Dirtbiker!..
sirka
  75 x

3.MČR street..
sirka
  59 x

4.Dirtbiker?!?
sirka
  46 x

5.Nokia Extr..
sirka
  46 x


Nej... sekce
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkově

Webmasters:
Web-admin
Mosnik
Rosli
Senior Editors:
Mosnik
Hout
Editors:
Dusan
Kudr
Bernak
Dwayne Dibley

Valid XHTML 1.0!

Copyright © 2002 - 2014 [BMX-JICIN.COM]. All rights reserved.
None of the text or images from this page may be reproduced
in whole or part without written permission.
© 2004 webprovas.com